Piagam Pelanggan
Piagam Pelanggan
- PROFIL
- Hits: 1750
-
Mengamalkan layanan yang mesra dan sentiasa bersedia membantu dalam ke semua perkhidmatan pelanggan serta memberi perkhidmatan kaunter yang cekap dan berkualiti
-
Menjalankan kerja-kerja perkhidmatan awam (pengurusan sisa pepejal, penyelenggaraan jalan, parit dan longkang) dengan cepat, tepat dan memuaskan berdasarkan jadual yang telah ditetapkan.
-
Mengutamakan perkhidmatan di kawasan-kawasan yang dikenakan cukai.
-
Menyedia dan meningkatkan kemudahan awam (taman, landskap, tandas awam, perhentian bas kemudahan laluan pejalan kaki dan lain-lain) untuk keselesaan semua.
-
Mempastikan semua projek-projek yang dilaksanakan mengikut spesifikasi, selamat dan menjimatkan.
-
Memproses segala permohonan (lesen, pembangunan, kerja-kerja dan lain-lain) mengikut prosedur dalam tempoh yang telah ditetapkan
-
Majlis Daerah Dabong (MDD) akan memberikan perkhidmatan yang cekap, cepat dan berkesan kepada pelanggan berasaskan nilai-nilai jujur, ikhlas, bersih, adil dan amanah berteraskan konsep kerja sebagai satu ibadat.