msen
A- A A+
seperator2 faq3 seperator2 Hubungi Kami2 seperator2 maklumbalas3 seperator2 petalaman3 seperator2

Piagam Pelanggan

  1. Mengamalkan layanan yang mesra dan sentiasa bersedia membantu dalam ke semua perkhidmatan pelanggan serta memberi perkhidmatan kaunter yang cekap dan berkualiti.

  2. Menjalankan kerja-kerja perkhidmatan awam (pengurusan sisa pepejal, penyelenggaraan jalan, parit dan longkang) dengan cepat, tepat dan memuaskan berdasarkan jadual yang telah ditetapkan.

  3. Mengutamakan perkhidmatan di kawasan-kawasan yang dikenakan cukai

  4. Menyedia dan meningkatkan kemudahan awam (taman, landskap, tandas awam, perhentian bas kemudahan laluan pejalan kaki dan lain-lain) untuk keselesaan semua.

  5. Mempastikan semua projek-projek yang dilaksanakan mengikut spesifikasi, selamat dan menjimatkan.

  6. Memproses segala permohonan (lesen, pembangunan, kerja-kerja dan lain-lain) mengikut prosedur dalam tempoh yang telah ditetapkan.

  7. Majlis Daerah Dabong (MDD) akan memberikan perkhidmatan yang cekap, cepat dan berkesan kepada pelanggan berasaskan nilai-nilai jujur, ikhlas, bersih, adil dan amanah berteraskan konsep kerja sebagai satu ibadat.

logo-mdd.png

MAJLIS DAERAH DABONG
18200 Dabong,

Kelantan Darul Naim.

Tel    (+609) 966 3345
Faks (+609) 966 7345
Web: www.mddabong.gov.my
Email: mddabong@kelantan.gov.my

PETA LOKASI KAMI

Kaunter Pelawat

Today31
Yesterday121
This week152
This month3646
Total91661

2021-09-28
  • Tarikh Kemaskini: Sunday 29 August 2021, 13:14:44.
© Copyright@2021 Majlis Daerah Dabong. All Rights Reserved.

Search

SEO1