msen
A- A A+
seperator2 faq3 seperator2 Hubungi Kami2 seperator2 maklumbalas3 seperator2 petalaman3 seperator2

Pencapaian Piagam Pelanggan

LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS DAERAH DABONG 2016

BAHAGIAN PENTADBIRAN AM

 

 

BIL

 

PIAGAM PELANGGAN / OBJEKTIF KUALITI

 

SASARAN / TEMPOH

 

PENCAPAIAN TAHUNAN

 

1.

 

Mengeluarkan surat-surat arahan untuk menghadiri kursus atau latihan anjuran SUK Negeri Kelantan, INTAN atau jabatan lain sekurang-kurangnya 3 hari sebelum tarikh pelaksanaan

 

 

3 hari

 

100%

 

2.

 

Menguruskan hal-hal berkenaan pengambilan kakitangan dalam tempoh 3 bulan dari tarikh iklan dikeluarkan

 

 

3 Bulan

 

100%

 

3.

 

Menghantar dokumen persaraan ke JPA untuk diproses dalam tempoh 3 bulan sebelum mencapai umur persaraan atau tarikh persaraan yang diperakukan oleh Ketua Jabatan

 

 

3 Bulan

 

100%

 

4.

 

Menguruskan pengesahan jawatan kakitangan dalam tempoh satu bulan setelah memenuhi syarat perkhidmatan yang ditetapkan

 

 

1 Bulan

 

100%

 

5.

 

Menjawab surat-surat aduan/BPA dalam tempoh 5 hari bekerja di semua bahagian Majlis

 

 

1 Hari

 

100%

 

6.

 

Menyediakan Sasaran Kerja Bulanan (SKB)dan Sasaran Kerja Tahunan (SKT) 3 hari sebelum mesyuarat diadakan

 

 

Seminggu Sekali

 

100%

 

 

logo-mdd.png

MAJLIS DAERAH DABONG
18200 Dabong,

Kelantan Darul Naim.

Tel    (+609) 966 3345
Faks (+609) 966 7345
Web: www.mddabong.gov.my
Email: mddabong@kelantan.gov.my

PETA LOKASI KAMI

Kaunter Pelawat

Today23
Yesterday121
This week144
This month3638
Total91653

2021-09-28
  • Tarikh Kemaskini: Sunday 29 August 2021, 13:14:44.
© Copyright@2021 Majlis Daerah Dabong. All Rights Reserved.

Search

SEO1