Pencapaian Piagam Pelanggan
Pencapaian Piagam Pelanggan
- PROFIL
- Hits: 1394
LAPORAN PENCAPAIAN PIAGAM PELANGGAN MAJLIS DAERAH DABONG 2016
BAHAGIAN PENTADBIRAN AM
BIL |
PIAGAM PELANGGAN / OBJEKTIF KUALITI |
SASARAN / TEMPOH |
PENCAPAIAN TAHUNAN |
1. |
Mengeluarkan surat-surat arahan untuk menghadiri kursus atau latihan anjuran SUK Negeri Kelantan, INTAN atau jabatan lain sekurang-kurangnya 3 hari sebelum tarikh pelaksanaan
|
3 hari |
100% |
2. |
Menguruskan hal-hal berkenaan pengambilan kakitangan dalam tempoh 3 bulan dari tarikh iklan dikeluarkan
|
3 Bulan |
100% |
3. |
Menghantar dokumen persaraan ke JPA untuk diproses dalam tempoh 3 bulan sebelum mencapai umur persaraan atau tarikh persaraan yang diperakukan oleh Ketua Jabatan
|
3 Bulan |
100% |
4. |
Menguruskan pengesahan jawatan kakitangan dalam tempoh satu bulan setelah memenuhi syarat perkhidmatan yang ditetapkan
|
1 Bulan |
100% |
5. |
Menjawab surat-surat aduan/BPA dalam tempoh 5 hari bekerja di semua bahagian Majlis
|
1 Hari |
100% |
6. |
Menyediakan Sasaran Kerja Bulanan (SKB)dan Sasaran Kerja Tahunan (SKT) 3 hari sebelum mesyuarat diadakan
|
Seminggu Sekali |
100% |